en eftermiddag i mina händer

Ibland kan allt vara sâ fint och ibland passar allt in.
I söndag lânade jag och en vän en bil och kôrde ut pâ den franska landsbygden. Det var varmt och fönsterna var nedvevade. Vâra händer susade i luften utanför. Jag körde och vi lyssnade pâ MGMT. Vi var sâ fria och vi âkte till en sjö som var jättevarm och badade. Sen började det âska och regna men det var jâttekvavt sâ vi gick ut i regnet och svalkade oss. Sen âkte vi till ett second hand ställe mitt ute pâ landsbygden.

Detta var det bästa pâ jättejättejättelänge!


Idag är det BBQ-kväll pâ internatet (ehhheh) och sen ska jag till Strasbourg. Imorgon klockan 06 tar jag tâget till P-a-r-i-s

à + mes amis.

Postat av: Anonym

fina fisken du fixade din dag

ha det nu supertrevligt i Paris

där finns ju hur mycket som helst att titta på

love mamut

2010-06-08 @ 22:33:26
Postat av: Jenny

Hejsan, Jag ska åka ner till Frankrike i höst med hjälp av IPK. Jag ska också bo i Alsace och är nyfiken på vilket lycée du går på? :D

2010-06-10 @ 20:32:28



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva