je suis revenue de Paris

hemma.
i Barr.
PARIS var det bâsta sen jag kom hit. det var underbart. saknar det sâ. och alla nya mannikosr jag lart kanna, sa fina och roliga. ÂH! im in love paris. staden som inte sover och som andas karlek.

idag fick jag ett paket pa posten, med 28 stycken frimarken pa. det du!
idag fyller min vardsyster ar, det blir lite finare middag kan jag tanka mig.
igâr var jag i Paris.

je dois y aller.

BON SOIREE

la bis.


Postat av: Anonym

hur är det med les loccarus

???????????????????????????

2009-11-03 @ 20:08:01
Postat av: Tiny

AVUNDSJUKA&ENORM SAKNAD

2009-11-03 @ 21:05:36
URL: http://tinyz.blogg.se/
Postat av: Emma

det låter fint! jag vill också åka till paris! Taizé ligger här http://maps.google.se/maps?source=ig&hl=sv&rlz=1G1GGLQ_SVSE272&q=Taiz%C3%A9+france&lr=&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Taiz%C3%A9,+Frankrike&gl=se&ei=dpHwSsbaKsHB-QarrdHtBw&sa=X&oi=geocode_result&ct=title&resnum=1&ved=0CAgQ8gEwAA alltså inte så nära dig. Men om du hade kunnat åka ditt hade det varit fett, det är det klostret ditt masvis med ungdomar åker till som jag var i somras. Fett najs ställe! Om det inte funkar, kanske jag kan försöka fixa så vi kan åka förbi dig. Men jag kan inte lova något, men det hade varit superkul om det hade gått att fixa!! puss på dig finaste Ida!! saknar ditt dig och ditt skratt!!!

2009-11-03 @ 21:28:15
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: Emma

länken blev helt konstig :O vet inte varför. men sök på Taizé france, så kan du själv kolla var det ligger på google maps. Men det ligger ganska nära en stad som heter Nantes

2009-11-03 @ 21:34:39
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: Annie Z

la bis à toi! ^^ idag var jag på språkcafét igen. ibörjan vågades det inte bcp kan jag säga, men sen blommade det ut un peu plus.

meh, var paketet inte från mig? säg till när du varit på posten och frågat. jag skickade för en månad sen.

ta hand om dig älsklingssyster!

2009-11-03 @ 22:49:52
Postat av: billie

<3 <3 <3

2009-11-04 @ 02:40:10
Postat av: Josefin

oh ida det var underbart att fa traffa dig! puss

2009-11-05 @ 15:25:40
URL: http://drinkfreshlemon.blogg.se/
Postat av: Josefin Lundström

Ida! Det var länge sen jag kommenterade här, men jag har inte glömt dig. Det är så intressant att läsa om dina upplevelser, jag känner verkligen hur jag kommer bära med mig dina erfarenheter när jag själv åker (märk mitt 'när', alltså inte 'om'!).



Blev jätteglad över dina kommentarer på facy! Och som jag sagt tidigare, men säger igen; tack för låttipsen! Så himla bra. På tal om fransk musik ska jag se Phoenix imorgon, i Köpenhamn. Har lyssnat på dem sen mellanstadiet, nu är det äntligen dags! Ska tänka på dig när jag ser dem!

Ha det finast, och du, jag har fortfarande inte förlorat hoppet om dig -du kommer bli så jävla bra på franska. PUSS!

2009-11-09 @ 22:59:35



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva