när jag och helena snackar om ödet

Jag och min goda vän Helena har snackat ganska mycket om ödet på sistone. Vi har kommit i underfund med att vi nästan tror eller lever efter ödet eftersom så många saker på senare tid inträddat som just kan relateras till ödet...Ödets vansinniga, abstrakta makt. 
Ett litet, minimalt exempel på det här är för en, två veckor sedan. Jag hade lyckats ta mitt körkort vilket jag verkligen varit skeptiskt till, om jag skulle klara det eller kuggas. Men som sagt sprudlade jag av ren lycka efteråt! När jag senare kommer hem och kollar min mail ser jag en liten artikel (nedanför). Den gjorde mig ännu mer glad haha faktiskt, och det måste varit ödet som hjälpt till lite där! 



//Ida

Postat av: Helena

Najs blogg det här du! och ja, håller verkligen med dig till 100 om det här inlägget! puss på dig! kramar från din lilla säl <3

2009-08-28 @ 00:35:49



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva