pâminnelser

att âtervända var det jobbigaste. grät inför min värdfamilj och har haft ont i magen hela tiden. imorgon börjar skolan och internatet. tur att jag kan skratta ât vârdpappan tokigheter , han nya glasögonbâgar var röda (ramarna runt glasen âr fortfarande gula) men nu har han bytt till lila bâgar. formidable.

jag fick i alla fall dem att köpa en ny diskborste efvtersom den gamla sag ut som ett nerbajsat fâgelbo.
till helgen âker jag till Berlin. Det kanske blir bâttre dâ;

nu skall jag se En lângvarig forlovning; pa franska saklart;
puss till er fran mig.

maste gora rygggympan ocksâ for min snea rygg!


Postat av: Billie

Jag finns inte långt bort Ida :) Snart tar vi den där helgen i Strasbourg. DU KLARAR DETTA

2010-01-03 @ 21:45:12
URL: http://billieenfrance.blogg.se/
Postat av: Anna

vem kan klara't? - ida! (: biensûr. je suis pierre-sûr de ca.

vad ska du göra i berlin? omg? med vem? ta det mycket försiktigt. saknar dig.. anna

2010-01-04 @ 20:56:52
Postat av: Anonym

Idaho! Du skriver o uttrycker dej helt fantastic ,läste brevet till e =imponerande

Lita på din inre styrka, hissa segel och le mot den galna tokiga världen där den som skriker högst får största kackan!

nej skrik ej men ta tag i kakan och ryck till

Lycka till med rygggympan ,jag ska tjata!!!!!!!!!

Mamut somoxå varit på gerdas rygggympa

puss

2010-01-04 @ 21:59:04
Postat av: A´son

Hallo´!

Snart är det full fart med franskan igen och du kommer igång med alla rutiner. Cést bon. Rygggympa här oxå, hemma på golvet. Berlin, låter fräckt. A. tittar på Österrike. Blir bra va? Mögig Diskborste? Borstar de grodorna med den?

kramar

2010-01-04 @ 23:35:02
Postat av: emma

snart kommer du nog in i rutinerna igen och då blir det säkert bättre. puss på daj :* även om jag befinner mig i ett annat land, så lyssnar jag alltid! det är bara ett skriva ett litet message på fejjan så svarar jag så fort jag kan. <3

2010-01-05 @ 00:47:38
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag grat som en fontan pa flygplatsen och forsta kvallen hos vardfamiljen, men nu en vecka senare kanns allting sjukt bra och jag ar sa himla glad for det!



Vi klarar det har, ha det sa kul i Berlin!



<3

2010-01-08 @ 14:54:29



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva