flocons tombent silencieux

bild fr ariman pa jullovet. sveerigeee.

idag har jag tittat pâ säkert tusen olika snoflingor och följt dem fran himel till mark. det snôar i alsace. som jag sa till Be..... igâr; det ar forsta gangen jag ser sno i frankrike i hela mitt liv. :) alltid kan man hitta ngt "fôrsta ggn i frankrike"-moment.

imorgon avatar 3D i straset, sen kanske fest hos Tomas . Tveekaaar. Sen sondag BERLIN.

btw har min mobil hittats!! det mâste vara den fôr la gare de Selestat kontaktade en CPE pâ skolan (eftersom vi ringt sâ mkt) och sa att de hade en liten svart mobil med ett minieiffletorn hangandes inunder. mâste helt enkelt vara min! bonheure pour le bonhomme!

QUAND je le vois.. je fonds comme un flocon dans ma main, chaque fois!



Postat av: parre

yeah, då kan jag börja smsa daj igen :D avatar är bra! jag såg den dock inte i 3-d. :'p



ps. fan vad trött jag ser ut på bilden!

2010-01-09 @ 00:42:46
Postat av: Emma

avatar är riktigt bra! :) kul att mobilen är upphittad!

2010-01-09 @ 11:01:17
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt BONHEURE POUR LE BONHOMME jéééééésus alltså!

tänker på dig nu när du åker till berlin. ha det finast ;*

2010-01-10 @ 13:24:37
Postat av: Anna

skrev det ovan

2010-01-10 @ 13:25:03
Postat av: A´son

Toppen att mobilen är funnen!Jag lämnade min på lagning idag....Häftigt med Berlin. En trevligt stad med puls och massor av kultur.Njut och upplev,träna sråkörat och gör som m- snacka hittepåtyska.E-ller min variant-"Una minuta"

Bitte, danke!

A

2010-01-11 @ 21:27:36



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva