..och min resa imorgon?

Eyafjalakulelelaluekdjofid0fhgådifhgåsad spyr fortfarande aska. Imorgon ska mitt flyg gå till Frankrike om nu aksan kan hålla sig borta från luftutrymmet där jag ska flyga. Efter att ha suttit 223 upphöjt till 22 = X minuter i Airfrances telefonkö har jag lärt mig texten på sången som spelas om och om igen när man väntar att få prata med någon som förhoppningsvis vet något om situationen. När jag kom fram sa personen jag pratade med att han inte visste hur det blir. Kan förstå det eftersom det inte är lätt att förutse hurvida vindarna blåser men han kunde väl säga om jag kunde få tillbaka pengarna om det blir inställt..? Ringde SJ också för att se det finns en 15 timmars tågresa (en sådan jag gjorde första ggn jag åkte ner) och det fanns det så om min flight blir inställd och jag får pengarna tillbaka blir det tåg istället. Jag hoppas nästan på det, för det känns lite obehagligt med alla skräckhistorier jag hört angående aska i flyturbinerna..

Postat av: Mika

Jag hoppas du kommer iväg för jag vet ju hur mycket du saknar det :) Om du inte kommer iväg däremot kanske vi hinner ses lördag? <3

2010-04-22 @ 13:44:49
Postat av: moa

ajaj, ja, men du måste få pengarna tillbaka, det är jag rätt säker på... själv är jag orolig att jag inte kommer kunna följa med till Polen i helgen. Dit kommer jag, men jag måste flyga hem med...

2010-04-22 @ 14:22:20
Postat av: emma

ha det bäst finaste ida :* hoppas du kommer ihåg, antingen med tåg eller flyg! pusspuss, ses i juli igen! :D

2010-04-23 @ 14:27:16
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: A

ida ida, est-ce que tu peux faire un uppdatering bientôt ou quoi? tu me manques trop. trop.

2010-04-25 @ 21:25:58
Postat av: Anonym

Du överträffar dej själv med dina fantastiska bilder

LOVE u

mamutpuss

2010-05-02 @ 17:10:28



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva