mÔH

merde!! jag skrev precis ett inlÄgg som jag lyckades trolla bort frân datorn innan jag hunnit spara det hÄr i bloggen.. gosh!


Postat av: a

2009-09-12 @ 16:26:46
Postat av: A´son´s

Vad spännande med alla nya kontakter! Tänk vilket internationellt kontaknät du kommer att få. Vi har varit på skolläger med höghöjdsbana, det var också spännande!Med spökvandring på natten... Det behöver knappast du med tanke på miljöbeskrivningen. Couscous har tuffat till sig, trivs bäst bmed att skutta runt i köket.

Kramar

2009-09-12 @ 16:31:01
URL: http://[email protected]
Postat av: mamut

Min älskling! nu har du blivit "lite varmare i kläderna",kom ihåg hur det kändes första nätterna...

Du är modig och jag är så STOLT över dej!

Jag är säker på att du kommer sakna dina nya vänner när det är dax att åka hem men här finns vi dina andra vänner och nära o kära ,som vill krama och pussa på dej ! Snart är det octobre!!

salut mamut

2009-09-13 @ 09:51:27
URL: http://vskg.se



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva