soon

SORRY
att jag inte skrivit pâ länge, men än sâ länge lever jag sâ var inte oroliga.
SNART
kommer ett nytt saftigt inlâgg!
MEN
nu skall jag forsöka lära mig vad LES TRENTE GLORIEUSES är.
PUSS OCH KRAM
snart kommer ett nytt, färskt inlägg!

Postat av: Annie Zukino

Oh oh. Jag väntar med spänning på nästa inlägg.

Och undrar samtidigt, vad tusan dom där trettio ärofulla nånting är.

Et puis, tout les photos à Facebook sont très très belles! c: Puss och kramis, snusmumrik

2009-10-01 @ 22:07:27
Postat av: mamut

jag längtar med stor spänning o nyfikenhet på ditt inlägg Hur går det? La belle vie?

Skriv så fort du hinner ,,,,

besos mamut

2009-10-01 @ 22:52:26
Postat av: Tiny

Ifall du har någon användning av det och ifall du känner för att fuska lite: http://www.lexikon24.nu/svenska-franska-lexikon.html

Kanske inte det ultimata lexinet men kom att tänka på hur många gånger den sidan har hjälpt mig när jag läste det här inlägget :P Vet du förresten vad LES TRENTE GLORIEUSES är för nåt nu? :O

bisoooooouuuuuuuus<3!

2009-11-03 @ 19:57:22
URL: http://tinyz.blogg.se/



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva