och en frâga med tre svar

Frâga ställd av Billie (www.billieenfrance.blogg.se) till oss utbytesstudenter!
Om ni fick möjligheten att åka hem till Sverige i endast en timme, vad skulle ni göra då?

(Förutom att träffa familjen, vännerna och pojk/flickvännen)

jag skulle:
aka till havet och ga i vattnet
drika mjölk
njuta av mina goa kuddar i min säng

i ôvrigt var det en lâng dag idag och jag ar trott pa att inte forsta under lektionerna. jag ar trott pa franska.


Postat av: Anonym

det låter som perfekta njutningar!!

pk bamse klem fra mig

2009-10-13 @ 21:57:41
Postat av: Annie Zukino

ååh, vill ge dig allting av det där du önskar. inte för att läska dig men... jag har hav, finfina egna kuddar i sängen och all världens mjölk. typ! idag drack jag en halv liter till middagen. börjar bli konstig tror jag. vad dricker du till maten?

puss och kramar!

2009-10-14 @ 22:10:53



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva