J'AI PAS COMPRIS MLLE;MME;M EST-CE QUE VOUS POUVES REPETER S'IL VOUS PLAÎT? (mon cerveau et mes oreilles marchent pas comme toujours)

vaknade klockan sex idag och kunde inte somna om. vantade ihärdigt pâ att klockan skulle ringa ute i korridoren; inte for att jag ville det eftersom jag egentligen ville sova men andâ ville jag morgonen skulle gry eftersom idag ar det dagen dâ jag fâr âterse mina päron efter 8 veckors seperation. hade ingen lektion forsta timmen sa jag chillade ensam i salle de détente. alltid nar jag inte har lektion sâ kanns det som att alla andra har det. medans jag forsokte lasa mina anteckningar (läs "olâsliga krumelurer pâ ett papper") till géografin satt det sig en kile mitt emot. jag fragade vilken klass han gick i och han sa T.ES bra taknte jag da har han geografi sâ jag fragade honom om han kunde hjâlpa mig med läxoan jag inte hade gjort/inte forstod ett piss av. och ja han gjorde hela laxan at mig! that made my day.
jag borjar bli TROTT pa migsjalv eftersom jag inte forstar lycket under letkionerna eller nar folk pratar. trodde val att det skulle bli liite storre skillnad eftre 8 veckor. ja forstar mer an vad jag gjorde i borjan men om jag aker tillbaka til sverige och gar mina franskalektioner ar val nivan den samma som innan. det gor mig nere och igâr var forsta dagen jag hade hemlangtan pa riktigt faktiskt.

kl 12 gor jag ett cambridge examenprov
sen tar jag escargot-tâget till strasbourg for att mota mina foraldrar, lângtar!
sen......

Postat av: Mika

Jag vaknade 5 imorse :O!!! Det var inte roligt...

Det är ju nästan lite lägligt att du har hemlängtan nu eftersom din mamma och pappa kommer imorgon ;) Kramar <3

2009-10-22 @ 12:25:15
Postat av: Rebecca

Känn dig inte nere det kommer att gå mycket bättre snart! :) Nice det med läxan. ;P Hur länge stannar dina föräldrar?

2009-10-26 @ 15:53:07
Postat av: Tiny

du har säkert lärt dig mer franska än du tror men jag kan tänka mig att man tror sig kunna mindre franska när i princip varenda kotte i sin omgivning pratar flytande! förresten, har du hört av robert nåt?

bisous bisous bisous !

2009-11-03 @ 20:49:00
URL: http://tinyz.blogg.se/



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva