idag fyller visst Asterix & Obélix CINQUANTE ANS

har haft ett bra lov hitintills
mina foraldrar var har i fem dagar och vi akte i alsace och i schweitz och i tyskland! och det var fantastiskt. at aven tarte flambée med min vardfamilj och min familj pa en liten och mysig restaurang ute pa landsbygden (Goxwiller) och jag fick kora var hyrbil dit :D
igar var jag pa bio i Sélestat och sag PEtit Nicolas som var jattabra och jag forstod mycket och skrattade till skamten! Idag, om 30 minuter, skall jag promenera till taget och ta mig in till Strasbourg for att ga pa bio! Minns inte va filmen heter! Imorgon blir det Pariz med Train à Grand Vitesse.

jag sager hela tiden olalaa och ouais hah kanske hander det ngt med min franska anda tillslut... j'éspère

Postat av: parre

hah, jag ska också börja säga ''olalaa'' XD

2009-10-29 @ 12:15:01
Postat av: Annie Zukino

wiiii! tänker på dig älsklingsida. du är den bästa systern och kommer vara grym på franska. det tror jag. puss och kraaaama <3

2009-10-29 @ 13:08:47
Postat av: Shirre Pirre

Du har skapat en ny trend, Ida! Vi i Sverige ska börja säga olalaa! :D

2009-10-29 @ 14:36:18
Postat av: Anonym

olala ! vilket nice place du funnit

Härligt o underbar natur TOPPEN!!!!

vill höra meroch se mer Var bion bra ???

bessos

2009-10-29 @ 22:14:39
Postat av: Shi

Vill bara säga att du är så otroligt saknad och att vi tänker på dig varje dag! Jag saknar dina sjuka skämt, Ida! HAHA, KOMMER DU IHÅG MANUSET VI SKREV TILL REDOVISNINGEN I GEOGRAFI?!?!?!?!? "Tar ett steg tillbaka, håller upp coca-colaflaskan, tittar upp med stora ögon, håller ut innehållet....huuuh?". HAHAHA, FY VAD JAG SKRATTADE OCH JAG GÖR DET FORTFARANDE, NÄR JAG TÄNKER PÅ DET!

2009-10-31 @ 08:30:45
Postat av: A.Z.

Ida ida IDAAA!!

tittade på x antal foton från mapas besök och åååh, vad fin du är och vad härliga foton! ville så gärna varit med. såklart. TU me manques trop. kom kom kom till gbg i december (efter 18e dec) så kan vi vara tillsammans hela tiden i ett vinterland!! massor av kramar / ta soeur

2009-10-31 @ 11:51:18
Postat av: Rebecca

Det lät ju trevligt! :D Roligt med framsteg! :P Är det första gången sedan i sommras som du har kört bil? :P Saknar dig! <3

2009-11-02 @ 13:13:32
Postat av: Anonym

tRALLA LA HOPPSAN SA!

pARIS , QUE EST LA EXPERIENCE EN LA GRAND VILLE???



CIAO MA CHERIE -DU ÄR BÄST!!!

2009-11-02 @ 22:17:09



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva