this is where i live. je vis comme ça.


min vägg pa internatet och min sang/


morane och jag. en tjej som kommer fran Epinal men kommer hit for dansen...


Roxane och Morane, de delar rum och detta ar inne pa deras rum! Mysigt


Mitt och Océanes rum. Min sang till vanster for the win! eller inte. de ar harda som sten och knarrar som gamla ekportar. Bakom den australienska flaggan finns ett handfat och varsin garderob.





Min värdfamilj! Fran vanster i gult; Mormorn (vet ej namnet.. man sager ju Madame hela tiden!) Kanto vardbror bakom henne, Pauline, Manon i gult och brunt, mamman, pappan och lillasystern Clémence. Bild fran Manons fodelsedag och bilden ar taugen i koket

vardagsrommet


hehe den lille elden som skall varma hela huset under 5 manader! heheh. jag tror att den inte funkar som den skall. hhéhé

Har ingen battre bild fran mitt rum som jag delar med Manon (till hoger) men detta ar rummet i alla fall ohehe i min sang! och ja, ni andra utbytesstundeter i frankrike skall vara glada som har ett eget rum..........

utzikt fran huset. skitfint!

Postat av: Emma

fina bilder!! :)

2009-11-24 @ 22:18:15
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: p

så fint :*

2009-11-24 @ 23:31:29
Postat av: mamut

Kul att se ditt internat och dina kompisar

verkar inte så tokigt

Voila strax ses vi!

Pussar

2009-11-25 @ 22:45:38
Postat av: Annie Zukino

ja! äntligen foton à la bloggis.

frågor:

är manon pytteliten?

vad har du satt upp på din vägg (på internatet)?



miss you... vill ses irl..

2009-11-26 @ 17:44:26
Postat av: A´son

HI!

Vad kul att se hur du har det. Äntligen! Vilka läckra miljöer och människorna , det är så kul att de har fått ett ansikte.

Snart får vi se dig, pau riktigt.Det ska bli härligt.

Hugs från A´son

2009-11-26 @ 21:17:44
Postat av: ida svarar

hahahh annna nej manon sitter pa en stol xD

men jo, alla i familjen ar sma, jag ar nast langst, efter pappan//

2009-11-26 @ 21:50:10



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva