il reste dix jours.

j'ai passé des bons jours en france.
verkligen; har kannt mig konstant glad i tvâ dagar! can this really be?
fick en chokladjulkalender av Roxane for tvâ veckor sedan; har redan käkat upp hälften men idag skall det ju börjas pa riktigt eftersom det är 1 dec!
insane; bizarre.

10 dagar till sverige!



frankrike börjar fâ en plats i mitt hjarta trots allt.

ps.
att aka i en liten platburk till bil pa en motorvag dar man far kora i 130 KM/H med tva fransman i sin egen alder (tyyp) in till strasbourg var nog det farligaste jag gjort men aven det roligaste.


Postat av: Annie Zukino

lilla snusmumrik!!! <3

ta det försiktigt med vägarna. trafiken är farlig där..

joyeux premier décembre aussi! aujourd'hui j'ai été à la café des langues encore une fois ^^

2009-12-01 @ 21:46:27
Postat av: RAPPEL

KNOKK

INFO

STUK I GÖTEBORG

I lokalerna som har inhyst både järnaffär och Metz gamla radioaffär, ligger sedan 1999 STUKs första butik. Ovanför butiken ligger STUKs egna ateljé, där designar vi, syr upp kläder och provar nya kollektioner

2009-12-01 @ 21:53:55



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva