le début de décembre

jag är hemma i sverige (jag skriver med åäö!! hurra)
jag har tillbringat mängder av timmar i fina lund och bara njutit av öin tillvaro , träffqt vänner, pratat i timmar, ätit svenskt och sovit i min egna säng
det var lätt att komma in i det svenska igen
jag har saknat det
nu har jag även lite bilder att lägga upp och jag börjar försiktigt med några från början av december från frankrike. fint!
avec plaisir
FORMIDABLES!

Postat av: Emma

åh, vilka underbara foton! allting ser så härligt ut :)

2009-12-16 @ 08:56:55
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: Mika

Underbart :9 <3

2009-12-16 @ 09:31:44
Postat av: Anna

Ååååh, vad härliga bilder!

Längtar till härliga fredagseftermiddag :D

2009-12-16 @ 16:36:26
Postat av: Emil

Jag vill också vara hemma nu med alla!!! Jag åker hem först på måndag...

Hur länge stannar du i Sverige då? Jag tycker att vi skåningar åtminstone får försöka träffas, jag kommer också att bo i Lund under större delen av lovet så.

2009-12-16 @ 21:58:40
Postat av: Emil

Jag vill också vara hemma nu med alla!!! Jag åker hem först på måndag...

Hur länge stannar du i Sverige då? Jag tycker att vi skåningar åtminstone får försöka träffas, jag kommer också att bo i Lund under större delen av lovet så.

2009-12-16 @ 21:59:50
Postat av: Josefin

Vad bien att se! Jättefina, verkligen. Puss till dig, där borta.

2010-01-04 @ 23:30:16



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva