Le dix deux-mille-dix

Och sâ var det en ny week! Tänkte bara göra ett letet letet inlägg. Helgens sportprestationer var mycket utmattaned. Fredagens examenprogram var 2 timmar badminton där jag faktiskt kom tvâ och direkt efterât löpning i en utomhusstadio, kom nog bland de sista eftersom min kondition inte klarade av att springa i kyla, regn och under tidspress 4 varv. IIhhuuu. Don't try that. IIIIIII alla fall sâ skiner solen nu, första gângen pâ över en vecka och imorgon ska jag till Strasbourg la Ville, hoppas att solen skiner där med.
BISOUS


Postat av: Annie Zukino

BALL att du kom tvåa i badmintonen!!

Men konditionen får du la allt ta och träna upp ;) Vi kan springa tillsammans i sommar!

Loves you. Very very much lil'sis!

2010-05-10 @ 22:51:09



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva