Fredagen den 30 april närmar sig


Klorofyll i sinnet och sol i minnet. Jag ser en sol pâ min näthinna eftersom jag varit i solen i fyra timmar. Jag har blivit röd och min näsa fjällar. Tant mieux. Jag älskar att jag upplever svensk sommarvärme i april.
 Valborg närmar sig och jag frâgade min värdsyster om jag och Billie kunde gästas i hennes lägenhet again this friday. Och snäll som hon är sa hon oui pas des problèmes. Utan henne vet vi inte vad vi gjort. TACK PAULINE! Detta kommer nog bli en väldigt annorlunda valborg, ingen Lunds statspark eller folköl..


Postat av: A

nuttsingen, är det du på fotot?

blir sjukt avundsjuk på att du har sol och grönska runtomkring dig, din lelle pelle!! haha :) galet att det kan vara sån skillnad. idag regnade det här. jag blev inspirerad av 60-talet, så nu har jag börjat sminka mina ögon så, coolt va!

bcp de bisous

ton a

2010-04-28 @ 22:28:31



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva