LIVET ÄR EN SYMFONI; INKLUDERAR BÂDE DUR OCH MOLL. & ja sâ vackert.

idag har jag haft en bra dag,
trots att jag somnade pa filosofin och engleskan och trots att jag inte gjort min geografilaxa (som jag inte fattar)
dansade och sjöng med assia pa skolgarden. dansade sâ mycket att min ipod flog ner i en tunna med gront vatten. men gud. det var det vart. och nej, den gick inte sonder. vi torkade den pa toalettens handblâsarfön.
nasta vecka pâ onsdag skall jag o christelle (en pa internatet) se pa Twilight.
och det ar 16 dagar kvar till Sverige. Tank, pa mandag har jag varit har i 3 manader.

Postat av: p

ska ni se tvåan eller? den är dålig. :(

2009-11-24 @ 23:30:05
Postat av: ida svaarar

japp

hahah vet inte :p alla har i france ar helt galna i den redan och alskar den till dods.

2009-11-25 @ 09:48:16
Postat av: Johanna L

gillar rubriken :) C'est de la philosophie! Ska också se twilight till helgen...hoppas den inte är dubbad.

hoppas du har det bra däruppe i barret.kram

2009-11-25 @ 20:12:43
URL: http://johannafrankrike.blogg.se/



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva