EN ATTENDANT QUOIQUE JE MARCHE

et le week-end est fini. presque.
igar traffade jag billie i straset, underbart gött var det.. vi forsokte aven planera in en rentrez-vous for alla svenskar i frankrike igen for framtiden.. =) igar nar jag gick hem fran taget var jag radd. trodde jag blev forfoljd av en man med cykel. usch.
idag har jag inte gjort mycket. har hjalpt till att skala 100 applen och paron for att gora ngn kompott. ga ut med komposten 2 ggr och last ut boken Man som hatar kvinnor. (Les hommes qui n'aiment pas les femmes!)
har kollat pa tv
och ja. en riktigt trist dag. det har regnat. och det var tomt.

att se fram emot i alla fall:
en fest den 4 december
11 december da jag aker HEM till Suède!!!
nyâr i Frankrike
Berlinresa med min klass och en paralell klass i januari

.
.
.

min familj hÄr:
sparar pa strom
sparar pa varme
sparar pa vatten
ater inte mycket kott, de skulle kunna vara vegeterianer
ar inte en kopa-släng familj
har kompost
hjapler ngr personer som t.ex immigrerat fran afrika
gillar fairtrade

- en familj som bidrar till ett battre samhalle?

fick en pase bilar av billie igar som jag skall oppna ikvall nar jag och manon skall kolla pa eternal sunshine of a spotless mind pa frans tv, antagligen dubbad, ben quoi, jag kan ju replikerna uttantil.

EN fransk artist som kommer fran afrika; han sag sin mamma och pappa mordas framfor ogonen pa honom. Nu satsar han pa musiken. Mysig lat som gor en glad!


SOta fransman i en lat med korkad text


EN jattemysig lat som kommer paminna mig om min syster anna i gbg i framtiden!



Sjukt bra lat som à toute jamais kommer paminna mig om la France.<3



Black eyed pees kommer i framtiden alltid paminna mig om fankrike. spciellt denna laten samt "i gotta feeling"


Postat av: parre

IDA NÄR DU KOMMER HEM SKA VI TRÄFFAS JÄTTEMYCKET, FIKA OCH PRATA!

2009-11-15 @ 21:58:43
Postat av: Emma

du kommer hem till Sverige!!!!!!!!!!!!!!(!!!!!) åh, du ska bara veta hur glad jag blir när jag läste det!!! :D kanske har du tid och träffa din gamla klasskompis Emma då? :) pusspuss på daj!

2009-11-15 @ 22:07:17
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: Mika

Jaa!! Du kommer tillbaka! :D Promenad då kanske? <3

2009-11-16 @ 15:37:43
URL: http://cirkulationsplats.blogg.se/



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva