"France comme elle est belle. C'est vous qui le voyez pas!"

IBLAND BARA KLAFFAR ALLT.
ça passe crème...

resumé de mercredi, le 20 janvier:
-var i straset m. Assia
-trâffade pâ Julia i les Halles
-köpte konsertbiljetterna pâ FNAC (komiskt att konserthallen heter La Laiterie, alltsâ Mejeriet. Det lâter sâ bekant..)
-körde fransk bil!
-internatet funkar skitbra!
-har âstadkomit det fjöttigaste och uruslaste text som skall in pâ fredag till filosofin. men gud vad vi skrattade nâr Océane hjâlpte mig att râtta de 7890 felen.

dagens lâtar: WHATCHA SAY och I WANNA DANCE WITH SOMEBODY

Postat av: Mika

Det är skönt när man får höra att du har det bra där nere. Jag blir så glad då även om jag saknar dej! <3

2010-01-20 @ 22:14:36
URL: http://cirkulationsplats.blogg.se/



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva