16/01/2010 18:45

idag har jag kollat pa taekwondo i strasbourg hela eftermiddagen med assia, ferath och manon. ojojoj vilken valdsam sport!
nu forsoker jag gora lte filosofi. hehe forsta ggn som jag ar serios faktiskt. det ar svart. fruktansvart svart. och LEXIKON24.NU ar inte varldens basta hjalpmedel. och min ordbok omfattar inte orden. i alla fall har jag forstatt hitintills.

smakprov:
le moi ainsi éduqué est devenu raisonnable, il ne se laisse plus dominer par le principue de plaisir, mais se conforme au principe de réalité qui, au fond, a également pour but le plaisir, mais un plaisir qui, s'il est différé et atténué, a l'avantage d'offrir la certitide que procurent le contact avec la réalité et la conformité à ses exigences.

som ni ser....

Postat av: Annie Z

vem har skrivit texten?

2010-01-16 @ 19:07:07
Postat av: Anonym

Avec plasir lät ju igenkännande ialla fall!

Så ta det lugnt och prata runt omkring ämnet med dina kompisar ,de förstår ju orden men kanske ändå inte innebörden,vilket du gr om du fattar vad orden betyder

Använd din fantastiska fanasi och u klarar biffen!!

Voila mamut

2010-01-17 @ 14:35:28



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva