detta fält måste fyllas i

jag lider av ögonvärk, kanske för jag har suttit och kollat på 6534 bilder i datorn som jag knäppt under de senaste 2 åren och lyckats sålla ut 200 stycken(!!!!)  det sistnämnda antalet kommer dimpa ner i brevlådan med avsändare fujifilm. allt skedde digitalt, det var hur lätt som helst bara acceptera köpet, det svåra var ju att begränsa sig. hade kunnat beställa allihopa (fatta vilket gigantiskt paketet hade blivit) men de pengarna finns bara i min fantasi! jag har tänkt på att skriva ut bilder på vanligt hederlig papper hur länge som helst och äntligen kom jag till kritan! väntar med spänning nu. har några stenålders fotoalbum som gapar tomma, hoppas bara jag beställde rätt format så de inte är för stora.

Postat av: A

åh yeah! vad härligt att få känna och se fotona. stannar albumen på kullen?

puss lillen!

2010-04-08 @ 23:34:14
Postat av: emma

åh, vilken bra ide! det borde jag också göra (: så fint med fotoalbum :)

2010-04-09 @ 13:59:12
URL: http://gatanfram.blogg.se/
Postat av: Anonym

vhttp://www.modcloth.com/store/ModCloth/Newsletter/Be+the+Buyer+Products

2010-04-13 @ 11:03:53



Jag heter

Mail

Min hemsida

...och äntligen, det jag vill skriva